Statistics

miercuri, 17 noiembrie 2010

Motocicleta saptamanii

                                           HONDA HORNET
                        "regina neincorornata a naked-urilor medii"
                                         "Hornet-The Naked"      
                     

Pentru saptamana aceasta am ales modelul Hornet de la marele producator nipon, motocicleta ce s-a propulsat pe piata acum 12 ani.
Aceasta iesea in evidenta prin marele far rotund, prin evacuarea laterala destul de proieminenta dar si prin propulsorul dezgolit si rezervorul pe care trona logo-ul Hornet.
Este o motocicleta perfecta pentru oras, fiind de cele mai multe ori prima optiune a iubitorilor de sport-turing/naked, de asemenea poate fi o optiune pentru incepatori.

ISTORIC

Model 1998 : Poate deveni o motocicleta agresiva, dar si constanta, usor de manevrat, cu o imagine de "StreetFighter". Are un motor puternic de 599cm3 imprumutat de la modelul Honda CBR600F, ce este reglat pentru tipul sport-turing si pentru un mai bun echilibru. La vremea aceea  motorul  "alibnei" era in conformitate cu normele de poluare Euro-1, are rezervor din otel-inox, amortizor de zgmot, configurare cadru diamant si sectiune "Mono-Backbone".



Model 2000 : Modificari : cadru nou, modificari aduse la motor si la sistemul de aprindere(electronic), roata pe fata este de 17", Alte etriere care duc la o franare de performanta si  noi setari pentru amortizoare . Nici  cutia de viteze nu a scapat nemodificata si i s-au adus schimari pentru o mai lejera schimare a treptelor.


Model 2003 : Modificari : motor readaptar si echipat cu noi carburatoare, sistem de catalizator in deplina conformitate cu Euro-3, sisteme de suspensie modificate pentru o manevrare mai usoara, desing nou pentru rezervor si sa, far de tip "twin-bulb" cu vizibilitate sporita pe timp de noapte.



Model 2005 :  Modificari : furca pe fata inversata pentru un design impresionant si de inalta performanta, panou electronic nou (mai compact si mai puternic), 2 noi piese ce inconjoara farurile superioare si panoul de instrumente, "hazard-light" pe butonul de aprindere, ce opreste farurile electrice si toate celelalte functii.




Model 2007 :  Modificari : un nou aspect de StreetFighter uimitor, cu linii mai subtiri si mai usoare si cu o forma mai agresiva, rezervor de 19 l (cu pompa de combustibil), "dual-buld headlight" unic, motor de 600 cc pe injectie, mai usor si mai compact ( preluat de la modelul CBR600RR-2007), sistem de evacuare amplasat sub motor pentru centralizarea masei.


Model 2009 :  Modificari : un nou amortizor central cu 7 reglaje, setari suplimentare pentru furca si bordul modificat cu un nou turometru in stil racing. De asemenea este disponibil sistemul de franare C-ABS dar si o gama completa de accesorii cum ar fi: capac monopost, parbriz, crash pads motor, aparatoare amortizor etc.


Modele si poze haioase







Un comentariu:

  1. Multumiri lui Alex care m-a indrumat spre calea cea buna a mecanicii si nu m-a lasat cu cateva greseli in post ... popicuri alex:*:*:*

    RăspundețiȘtergere